Merhaba arakadaşlar 38+6 gunluguz bugün doktora gittim hala hiç açılmam yok sancıda yok. Doktorum 10una kadar gelmezse sezeryan yapalım dedi. Kilosu 3320 suyu falanda yerinde. 40dan sonrası için biraz korkuttu beni. Bende 10unda en azından suni sancıyla normal doğum denem2k istedim. Siz olsanız ne yapardınız. Suni olunca yine açılma olmazsa diyede korkuyorum. Bebek gayet normalken niye bu kadar acele ediliyor onu da anlamıyorum. Özele gidiyorum 40dan sonra hareketler suyu ani azalabilirmiş.
Benim gibi olup bu haftalarda kendiliğinden doğuran var mı. Haftaya kadar kendiliğinden gelsin diye ne yapabilirim tavsiyeniz var mı