Seda020921 . İçimden geldi ve ovulasyon testi yaptım sizce hamile olma ihtımalim varmı boyle orenen varmı acaba reglime 5 4 gün var inşallah vardır ☹️
e_blue_sky_a Seda020921 ben reglme 6gün varken göğüslerim çok acıyor diye gebelik testi yapmak istedim. Yanlışlıkla ovulasyon yapmışım. Bu şekilde çıkmıştı. Ve kan testi verdiğimde gerçekten de hamileydim
Deniz1505 Seda020921 Adetime yakın bende hamilelik testi olmadığı için ovulasyon testi yaptım böyle çıkmıştı ve hamileydim🤗
Tugcemiss- Seda020921 bazı insanlarda adete yakında olabiliyor yumurtlama değişiyor kişiden kişiye bazılarının adet birimine bile oluyor
Znrbzkrt Seda020921 bu yöntemle hamile olduğunu öğrenen anne adayları biliyorum garanti olsun bir erken gebelik testi yapmalısınız
Fulydmn Tesadüf müdür bilmem ama ben böyle öğrenmiştim adetime 3 gün kala ovülasyon testi yaptım sürekli pozitifti sonra gebelik testi regli günümde vee hamile olduğumu öğrendim