Zeyna0607 Arkadaşlar eşim bu ayın 2 sinde varokisel ameliyatı oldu tabi normale döndü hayatımız benim sorum bu ameliyatı eşi olan ne kadar sürede gebe kaldınız🙂
Mrvnrtprak Zeyna0607 benim eşim 11 mayısta ameliyat oldu ben 30 haziranda hamile olduğumu öğrendim 🙏🏻
deletedmom6295 Zeyna0607 şeker problemi yoksa keçiboynuzu pekmezi günlük 1 kaşık deneyin. sperm kalitesini ciddi arttırıyor
Usakli64 Zeyna0607 1.5 Yil sonra dogal hamile kaldim ama kalbi durdu. 1.5 yil daha kalamadim. 3. Yilin sonunda da tup bebekle hamile kaldim Allah tamamina erdirir insallah
Zeyna0607 Canım çok sevindim adına benim eşimde kasım 2 de oldu neden bilmiyorum ama sanki bu ay umudum var bat cuma maşallah çabuk kalmışsın birde özel olmazsa siz ne kadar süre sonra başladınız çalışmalara Mrvnrtprak
Mrvnrtprak Zeyna0607 hiç korunmadım doktor 10 gün sonra başlayabilirsiniz demişti. Keçiboynuzu kaynatıp içiriyordum günde iki kez, proxeed kullandık bi de kestane balı. Bunlar hareketi ve sayıyı çok etkiliyor, deneyin isterseniz.
nscaslan3437 Mrvnrtprak Ben denedim bunlar gerçekten ise yarıyor 37 haftalık hamileyim şimdi 😊 birde çakşır suyu
Zeyna0607 nscaslan3437 teşekkür ederim canım mutlaka denicem bu çakşır suyunu duymuştum ama onu biz içiyoruz galiba dimi
nscaslan3437 Zeyna0607 hayır cnm erkek içiyor esimde 0 sperm kaliteydi iler hareket çok azdı benim polikistik over var iki yumurtada artı sağ yumurtaya komşu kistim var büyük 😂 ikimizde problemliyiz ama kısa sürede farkedip sorunları çözmek için doktora gittik önce eşini çözmek gerek dedi proxeed plus kullandı çakşır suyu bal ceviz pekmez ağırlıklı beslendi sigarayı azalttı 6 ayda düzeldi bayaa. Sonra bana geçti 3 ayda benim yumurta kist takibim yapıldı normal kadın doğumcu çok yumurtan var çoğul gebelik oranı yüksek erken menopoz olur diye tüp bebeğe yolladı ilk ay takip ikinci ay çatlama iğnesi 3.ay aşılama yapılacaktı gidemedim kendiliğinden oldu yani evliliğin 17.ayında kaldım 😊
nscaslan3437 Zeyna0607 çok kişi hamile kaldı bnm takibimde🤣 bir doktor kadar tecrübe sahibi oluyor insan gele gide
Zeyna0607 deletedmom6295 tam tersine tatlı canavarı keçiboynuzunun ben pekmezini içirdim koca şişe adamda varokisel çıktı bişey içirmeyede korkar oldum🤣
deletedmom6295 Zeyna0607 o demek ki hep varmış benim eşimde canlı sperm sayısı azdı bir ay devam ettirdim ben akşamları birer kalık şeklinde tüp bebek deniyordu bize normal gebe kaldım😍