Feyzaclk anneciğin heves etmiş, bence kursağında kalmasın. Eğer uygunsa görümceni de götürmeyi teklif et istersen. Hem 1 aylık bebekle gerçekten tatil çok zor olur, sana yardımcı olmayan biri yanında olmazsa. Siz gene akşamları gezer tozar, baş başa kalırsınız. Sizin için daha iyi bir fırsat annenizin yanınızda olması olur. Ama bir de şöyle düşünüyorum eşimin annesi gelmek istese ayy çok sinirim bozulurdu, hiç istemezdim 🙈 ama bana ayak bağı olacağı için. Kız anneleri farklı damatları daraltıp bunalttığı yok. Görümceniz çalışmıyorsa aramızdaki bağ iyiyse onu da götürmeyi teklif edin bence