gizoscablog1 18 haftalık hamileyim 2li tarama testini yaptırdık sonuç normal çıktı çok şükür,şimdi de 3lüyü yaptırmalı mıyız sizce ?
Tgcmrt48 gizoscablog1 2 li benimde temiz çıktı 3 lü ve detaylı yaptırmadım bu yüzden şimdi 33 haftalık gebeyim kızım 2 hafta geriden geliyor kilo olarak keşke yaptırsaydım diye dövünüyorum bence yaptır
YigitPoyrazMomm gizoscablog1 benim iki tarama testim de temiz çıktı çok şükür 3 ’li teste yetisemezsem dörtlü test var onu yaptıracam genelede şey diyorlar 2 test temiz çıktıysa 3 doktorlar gerek duymuyormuş ama dörtlü istiyorlar en azından ona gün almış oluruz canım
Adunya 3 lü yaptırdım biraz risk çıktı çocuğunu aldırmayı düşünmüyorsan hiç girme yanılma payı var boş yere gebeliği stres sokma ayrıntılıya gir ne gelirse allahtan