Gulirmak Busrasariogluuu8 devlet hastanesin de yaparsanız yüklemeyı eczaneden alıyorsunuz eğer özelde yaparsanız hastane veriyor
peri5860 Busrasariogluuu8 Devlet hastanesi ise eczaneden alıyorsunuz canım. Ben aldım toz halinde vardı bir de hazırlanmış satılan vardı hazırlanmış olanı aldım içtim işte şükür çıkmadı
Asye22 Ben şehir Hastanesi’nde yaptirdim onlar şekerli su verdi ama aç karnina istiyorlar bide aç karnına çok kötü oluyor