prensesannesi_2227 Nmhrkl bnmde 36+1 di kadılma vardı duzenlı degıldı doktora gttm gebelik zehrlnmesi var dedı ptoteınım +3 cıktı yatırdılar sunı verdıler acılma yok ertesı gun 5cm oldu catım dar ılerlemedı cm de sezeryana aldılar 36+2de doğırmuş oldm şmdi 3 yasnda