Nmhrkl Kızlar gece sancilandim. 2 cm açıklık varmış doktor eve gönderdi. Saat 16da bir daha gel dedi. Açıklığa duruma bakacak. En fazla bir kaç gün bekler , belkide beklemez ddi. Dua edin bana . Tecrübeli annelerin tecrübesini bilmek isterim 🌸
Minis122 Nmhrkl aciklik.oldugunu hossettinizmi yada sanciniz tam olarak nasildi acilmayi saglayan bende 15 gundur sancilarla ugrasiyorum hastanelerde yattim ettim fayda etmedi 34+6 haftaligim acilma olmayinca almiyorlarda sanci kasilmada durmuyir
Cigdembebisim1 Nmhrkl çatı muayenesi için erken değil mi noye gerek duydular ki son ay zatn ara ara kasılma sancilar olur normal.
Anonim3447 Nmhrkl geçmiş olsun korkmayın bebiş çok küçük değil bende 36+5 oldum bakalım ne zaman dogacak
Nmhrkl Minis122 ben dün çok sancilandim. Karnım kas katı oldu. Gece boyu devam etti . Sabah hastaneye gittik. Sancı çıkmadı ki gece ye göre sakinlemistim. Kontrol etti ve 2 cm açıklık var hatta kafasına dokundum dedi. Birazdan yine gideceğim
Nmhrkl Cigdembebisim1 benim iki haftadır regl gibi ağrılarım olurdu duş alırdım geçerdi. Dün gece dus aldığım halde geçmedi ağrılarım
Minis122 Nmhrkl bendeimde 10 gundur kasilmaalrim cijiyor acilmam yoktu 3 gundur alt kisima asiri baski hissediyorun bugun gittim kontrole aşırı sıklıkta sancim cikti 100 leri goren. 35+1 haftaligim. Avilmaya bakicakti ebe ben istemedim gecen hafta baktiginda kafasina dokundum demisti ebe suyum fazlaymis sezeryn oldugum icin alttan muayne istemiyorum 1 hafta daha. Beklicez. Suyum veya kanamam olursa gidecem direk doguma
cokkasmabeabi Nmhrkl 1 cm açıklık vardı pazartesi günü, cuma akşamı gittiğimde 4cmdi yatış verildi cumartesi sabah (37+1de) doğum yaptım.
Nmhrkl Neu ben çalışıyorum. Masa başı ama bilgisayarın başından kalkamıyorum. İki saatte bir birkaç adım atıyordum. İşe gidiş yolum bayağı bir yokuş çıkıyordum eve gelirken de bu şekilde yokuş yukarı çıkıyordum. Ve 32 den itibaren sürekli regl sancısı gibi sancı vuruyordu özellikle geceleri. Ağır iş olarakta ev temizliğine başlamıştım. Bu sebeplerden olmuş olabilir diye düşünüyorum
Nmhrkl Minis122 benim sabah kalp atışları duzensizdi. Eve geldik çantasını falan hazırladım. Tekrar nst çekindim. Kalp atışlari çok iyi dedi. Şimdi tekrardan eve geldim
cokkasmabeabi Nmhrkl doğum kolaydı ne suni ne başka şey müdahaleli olmadi. Bebek küveze girdi ama para için yapıldığını düşünüyorum o işte çok yalan dolan vardı 🥲