Hndndlmn Acemiiiii ikili testi yaptırdım ama cinsiyet için net söylemediler iniallah bu kontrolümde öğrenirim 🥰
civcivim- Ekyg minnacık daha :) ben en başından beri Erkan beye gidiyorum. Memnunum. Sadece ikili test istemiştim ben. Şeker testini de az şeker tükettiğim için istemedim :)!
Ekyg Hndndlmn merhaba ikili testi ne kadara yaptrdbz acaba benimde 2 hafta sonra yaptırmam gerekiyor da Söylerseniz çok sevinirim:)
Hndndlmn Acemiiiii ense kalınlığı ölçüsünde sıkıntı yaşamadık testte de bir sıkıntı yok dedi çok şükür.
Acemiiiii Hndndlmn kanda bir sorun çıktı mı acaba? Bana Gülçin hoca fetal dna yapabiliriz istersen dedi de kafam karıştı bir sorun mu var diye
Hndndlmn Yaş olarak sıkıntılı ise bazı doktorlar istiyor benden istemedi. Kalbinizi ferah tutun rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Acemiiiii Hndndlmn amin hepimize kucağımızı almayı nasip etsin inşallah. Cinsiyet tahmini yaptı mı? 12 haftalıktım bana kıza benziyor gibi dedi ama o kadar. Ben de sormadım. Cinsiyeti erkenden tahmin ediyor mu hoca biliyor musunuz
Hndndlmn Acemiiiii yaniii banada tahmin yaptı ama Gülçin hanım çok iyi bi doktor ama inanın burda o kadar çok yanılma görünce pek inanamıyorum
Ekyg civcivim- yaaaa gerçekten mi benim bir dahaki kontrol 12 haftaya denk geliyor inşallah tahmin eder :)))
Acemiiiii Hndndlmn evet ben de sadece benziyor dedi diye emin olamadım. Bir dahaki kontrolde netleşir ikimizin de sanırım
Mehtapkbrekmn Hndndlmn gülçin hocam gerçekten iyi bi doktor etrafımdaki çoğu kişi ona gitti hatta iki ablamda ikişer doğum onda yaptı ve hiçbirinde yanılmadı benimde oğlumda yanılmadı 🫶🏼