oznr3434 Merhaba 32. Haftada çalışır raporu alırsam tekrar 34. Haftada çalışamaz raporu alabilirmiyim. Yoksa 37 ye kadar beklemek zorunda mıyım bilgisi olanlar cevaplayabilirmi.