Aslibh Kizlar bugun doktora gittim. Rh uyusmazligi ignesini sadece eczacilar odasindan temin edebilecegimi soyledi siz nerelerden aldiniz eczaneden nicin alamiyoruz
Gkcgkr Aslibh ben özel takipliyim sağlık ocağı yapıyor sanıyodum yapmıyomuş. özelde yaptırdım direkt hiç eczaneden falan almadım
Busrasariogluuu8 Aslibh ben hastanede kendi doktorum yaptırmıştı öyle bir şey olmuyor mu doktoruna sor istersen
Aslibh Deletedmom_116 ya. Bende. Ozele. Gidiyorum nigneyi ordan alcaksin dedi sasirdim igneyi annem vurur hemsire zaten
Deletedmom_116 Aslibh Ya öyleymiş zaten ama ben sıkıntılıydim zaten acile gittim az da abarttım Vurdular dirsk
Aslibh Busrasariogluuu8 cuma. Gunu devlete randevu almistim. Allahtan olmazsa oylen yapcam ne bilim deli gibi ozele gittim madur oldum
Aslibh Deletedmom_116 ya. Simdi eczacilar. Odasindan geldim nzar zor arac buldum ngittim deli hastane ilaci entegre etmemis. Alamadim nyarin. Bu. Karnim burnumda halimle bir daha. Gidicem herseyi grctim. Devletin karsiladigi vitaminleri bile. Ozel yazmislar bogacam o olacak
Yazmelegi_ Aslibh özel 2000-3000 arası dedi.o yüzden devlete gittim kadın doğuma yukarıya yatış verdi yaptılar gönderdiler
Churcill Aslibh devlet hastanesine gittim doktoruma söyledim müşahede odasına git dediler hemşire ilacı temin etti yarım saat sonra falan da iğneyi yaptılar. Her yerde değişiyor sanırım ne para ödedim ne de gittim iğneyi aldım 🤷