1kucukbaby Sorun yaşayan var mı yarın açlık tokluk şekerime bakılacak sorun var mı diye normalde 29-1 olmam gerek 31-1 olarak görünüyor doktorumda pek bişi demedi bu sefer su zaman gel diye bilemedim
Busraakay_26 1kucukbaby 1 hafta önden ve suyum fazlaydı tek sorun normal doğum pek mümkün olmuyor canım
1kucukbaby Busraakay_26 anladım korktum ya bu zamana kadar hersey çok güzeldi sorun yoktu bu son haftalarda oldu böyle
Nazlimmm 1kucukbaby bende 28 giridm bugun geçenlerde 2 hafta önde dendi lekelenme oldu diye doktora gitmiştim kendi doktoumda bayramdan sonra randevu al şeker yüklemesi yapıcaz demişti bi önce hamileliğimde bişi yoktu yaptırmadım şeker ama bunda bebeğim 2 hafta önde çarşamba yapıcam bende insallah bişi vıkmaz
Busraakay_26 Elanin_annesi su fazla olduğu için bebeğin kafası tam doğum kanalına girmedi doktorum da suyu fazla olanlarda genelde bu durum oluyor dedi herkeste aynı etki olmaya bilir tabi
1kucukbaby Nazlimmm inşallah ben yaptırmak istemiyorum dedim diye oda açlık tokluk kan şekerine bakalım dedi