Suleaydogan1 Masalada ağrılarının 40 ı yarım saatte 3 kez geçmesi lazım senin hiç 20 yi geçmemiş sancın yok hiç 🌸
Miya-m Masalada bebekte sende normal görünüyor. Birazdan bende gireceğim inşallah benimde güzel çıkar dua et bana da :)
Minis122 Masalada hic sancin yokm cnm kac haftaliksin buda benim bugunki nts sancim cosmus durumda 35 haftaligim
Masalada Miya-m dualarım seninle kuzum insallah bir sıkıntı çıkmaz rabimin izniyle Korkuyordum açıkcası çok kasıyor kendini bu aralar topluyordu bir yerde cadaloz 🥴🤲🏻☺️
Masalada Minis122 ben 37 yim sancım olmadan sezeryan olamıyorum bebek makat geliş ama gün vermiyorlar 😵💫
Cgdem123 Minis122 Bende 32 den sonra duydum Tam emin olamadım burdaki doğum yapmış günü yaklaşmış arkadaşlarımıza sormak istedim Teşekkür ederim 🙂
Minis122 Masalada 38 den sonra gun verir ama. Donme sansi var ise o yuzdende vermeyebilir. Canim benim ilk dogum sezeryan o yuDen sezeryan olucam gene ilkte 40 haftada oldum sezerwyani
Masalada Minis122 bana dedi dönmez büyük ihtimalle dedi anca sancın olursa o zaman alırız seni 3 aydır öyle ters bide