Kızlar yaklaşık dört gündür çok sık tuvalete çıkıyorum. Önceki gün acile gittim serum taktılar kadın doğuma yönlendirdiler muayene ettiler bebekle ilgili bi sıkıntı görülmedi eve geldim. Başka bi tedavi uygulanmadı. Ayran ,soda bol su iç dediler. İshalim hâlâ devam ediyor. Gece 12 den beri not aldım az ya da çok dışkılamış olmak üzere on kere tuvalete çıktım. Yani bunu napıcam bilmiyorum, yaşayan var mı doğum için mi hazırlık yapıyor vücut nedir yani