Kansızlık var bende ondan kaynaklı sanıyordum da bende panik atakta var ondan kaynakliymis ne yapabilirim kızlar çok kötü oluyorum bir hafta içinde üç defa yaşadım gece uyuyacağım zaman ve sabah o panik atakla yataktan firliyorum çünkü nefesim daralıyor nefessiz kalıyorum gibi bütün ev duvarlar üstüme geliyor gibi kendimi dışarı atmak istiyorum çok kötü 😢evde tek başımayım eşim çalışıyor ailemde uzağımda yakinimda olsaydilar gün içinde uğrar kafa dagitirdim😢 çok çaresiz hissediyorum.