Kızlar o kadar mutluyum ki bu haberi sizinle de paylaşmak istedim kese dışında kanamalarım vardı 2 hafta yattım ilaçlar kullandım bugün kontrolümüz vardı çok şükür bebek gayet sağlıklı kanamam da geçmiş doktor normal hayatına dönebilirsin dedi çok mutluyum çok şükür rabbim bütün hastalarımıza şifa versin 🥰