ssyd gayet normal canım ben 6. Ayıma kadar ilaçsız duramıyordum içtiğimde bile kusuyordum sadece biraz hafifletiyordu sonradan azaldı çok şükür. Şuan 33 haftadayım bazı tiksindiğim yiyecekler oldu onları görünce hala midem bulanıyor ama ilaç kullanmıyorum artık