Liya98 Semiha_0320 bizim burda da öyle randevu 2 haftaya anca veriyorlar o yüzden adetim geciksin öyle giderim
Semiha_0320 Liya98 yurdisinda deil sadece Türkiye’de de öyle 15 gün sonraya veriyorlar bazı hastaneler
Umut5135 Merveinciadem bat 11 beklemedeyim ben hayırlısı hiç bir belirti yok ödem dışında ayaklarım ellerim fena şiş
Merveinciadem Umut5135 bende adet olucam sandım ama olmadım ve belirtiler olarak hafif kasık ağrısı ara ara mide bulantısı ve aşırı halsizlik hatta kan şekerim fena düşüyor elimlerim bacaklarım titredi bugün