Kızlar 39+1 haftalık hamileyim. Daha önce olsa da son 2-3 gündür gün içinde sık sık karnımın aşağısında regl ağrısı gibi ağrı oluyor,sağ ayağıma vuruyor. İlk doğumumda farklıydı sancılarım. Acaba bu erkek diye mi böyle yoksa her hamilelikte farklı mı oluyor?Sanki ilk kez doğurucam gibi bilgisizim😪