Kediannesi1 2oglusssannesii benimde olmuştu hemen geçecek 1-2 haftaya ama havalar sıcak yine tam geçmez şimdi şişmeye başladım ben daha beter oldu ilk defa kilo aldığım için ince giyiniyorum evden belirli saatlerde çıkmıyorum bir de dondurma yiyin onun dışında tatlıdan uzak durun zaten iyi gelecektir
2oglusssannesii Kediannesi1 eşim baklavacı hergun baklava yiyiorm canm istio soğuk su içiyorum bolca allahtan dokunmuyo o iyi gelio🤣
Kediannesi1 2oglusssannesii oh ne güzel bende ailede şeker olduğu için dondurma hariç her şey yasak yağ un iyi ki de canım istemiyor çok şükür 😀