Pandora ben tam bilmiyorum ama hamilelikte analık hakkı diye bir durum var devlet SGK güvencesi veriyor Doğuma kadar ve Doğumda sgklı gibi ödeme alınıyor diye biliyorum arkadaşım geçen sene o şekilde Doğum yaptı sgklı kadar ödedi hastaneyi arayıp sorun isterseniz onlar daha iyi bilgilendirir