M-liz9 Arkadaşlar 38 haftalık olduk ultrasonda karın çevresi 36 hafta olarak ölçüldü doktor sorun değil dedi ama aklıma takıldı aynı durumu yaşayan oldu mu
Bebiskosuu Demek ki ince yapılı olacak sevinmelisiniz 😊 her bebek bir olmuyor 2 hafta önde veya arkada olması önemli değil canınızı sıkmayın
M-liz9 Bebiskosuu normalde haftasıyla uyumluydu hep şu son iki haftadır karın çevresi geride çıkıyor ister istemez canım sıkıldı bu duruma 😕
Bebiskosuu M-liz9 benim ileriydi şekerden bi hafta geriye düşmüş sevindim vallahi 😂 zayıf çocuk iyidir ya
M-liz9 Bebiskosuu ultrason ölümlerine baktım canım ikidir farklı hastaneye gidiyorum ölçümlerde bi yanlışlık olmuştur umarım tek sağlıklı olsunlar da inşallah 🥲