12+5 de sordum doktor henüz erken dedi bakmadı bile, ardından sonraki muayenede ense kalınlığı vs ölçmeyle kan tahlili vs verme ile geçti, konu cinsiyete gelemedi derken, 15. Haftada %100 kız dedi :) iyi ki de erkenden öğrenmedik, öğrendiğimiz ilk şey kesin net oldu çok daha iyi oldu :) acele etmeyin derim 🌸