Burnumageliyoduslkmsn Yeni Doğan bebiş için 40 takla da atsanız düzen çok zor :) hayata odaklanmaya çalışıyorlar ama ben doğdu doğalı genel de gündüz salonda uyuturum gece odaya geçeriz sarı ışıkta uyuyor ve uyandığın da öpmem,sarılmam,göz teması kurmam,kundak yapıyorum ilk bir göğsümü emziriyorum sonra alt değiştirip tekrar kundak yapıp diğer göğsümü veriyorum çünkü çoğu zaman ilk emerken anne sütünde ağrı kesici etkisi olduğu için rahat bir şekilde 💩 büyük cişini yapıyor alt değiştirirken uykusu açılıyordu. İkinci göğüste uyuya kaldığın da ilk bacaklar sonra kafasını koyuyorum. 😀şuan 2 ay 3 günlük çok az bir düzenimiz var gece 12 gibi gece uykusuna geçer uyanış saatleri 1.30-2 gibi 40 dk ya yakın emzirme alt değiştirme sonrası bir daha ki uyanış 5-6 gibi oluyor sonra ise 8-9 gibi uyanıyor ağlayana kadar kaldırmıyorum 😀8-9 de sevme zamanı ilgi bakım. Gündüzlerimiz hiç bir şekil de düzen yok :) emzirme sonrası uyumak istemiyor en az 30-40 dk sonra ağlamaya başlayıp burnunu göğsüme sürtüp kızardığın da uyutmaya çalışıyorum öğle ise en fazla 30-40 dk arası uyuyo. İlk anneliğim 😀çok zor şimdiden tüm oyunculara ve başrol de ki annelere bol başarılar her çocuk özel hepsi aynı olmuyor :) ekstra benim oğlum gibi karın ağrısı + süt alerjisi +gaz sorunu var ise ekstra Allah yardımcınız olsun:)