Umutlubirkadin Kızlar merhaba. Biliyorum cok fazla post açıyorum. Lakin insan merak ediyor. Bugun itibariyle tam 7 gündür gelen giden yok. Hiçbir belirti de yok. Testler negatif. Sizlerde durum neler?
White_fairy21 Umutlubirkadin stres yapmış olabilirsiniz ondan da olabilir ama en iyisi bı doktora görünün
obiranneeeeeeeee @“Umutlubirkadin”#p28500433aynı durumdayız canım bende bekliyorum birde pcos kıyım düzenli regl olurdum hep bu ay 8 gün geçikti bugün kan verecektim gidemedim kısmetse akşam acilden vereceğim kanı
Papatyadusler Benim son adet günüm 15 Mayıs hala olmadım bikac testle negatif görmüştüm bakalım ins vardır doktora gidip ogrenicem ins
umutlu1mom Umutlubirkadin reglime 1 gün kala 1.20 çıktı hâlâ olmamıştım umutluydum ama sonuç yine aynı çıktı negatif ☹️