Merhaba kızlar ben 40+2 haftalık hamileyim dün doktora gittim nstye bağlandık herhangi bir sancım falan yoktu eve geldikten sonra akıntım çoğaldı ve rengi koyulaşmaya başladı bu sabahta kanama oldu. Daha önceki gittiğimde bebeğin başı aşağı inmemiş dediler nişan gelince bebeğin başı aşağı inmiş demek mi oluyor bilmiyorum bu ilk gebeligim.