Mebus Hamileliğini çok düşük betayla öğrenenler yardımcı olur musunuz adet günüm 26 çıkmıştı 4 gün sonra 200 olmuş sat a göre 5+2 yim kese görünür mü
Ozoooo Mebus daha görünmez canım benim ilk öğrendiğimde 630 du görmemiştim bir iki hafta sonra gördüm
MoonLighty Mebus Şuan daha erken canım görünmez. Ben 26 aralıkta 56 ile öğrenmiştim. Kese görmeye 11 ocakta gittim alttan görmüştük keseyi. Sağlıklı ilerlesin inşallah
Mimpie Mebus canım 24 mayısta 33 ile öğrendim, 26 mayısta 97’ydi. 28 mayısta doktora gttim, kese görünmedi. 30 mayısta tekrar beta hcg baktırdım 648 çıktı. 1 haziranda tekrar gel demişti doktorum, o zaman keseyi gördük
nursenasrky Mebus adetten 1 gun once 60 la ogrenmistim ben betamin 3000 ebulasmasini bekledim ulastiginda gorundu kese
Mebus Bugün 400 500 civarı olması lazım beta nın doktor kontrolüm var ama görünmezse diye korkuyorum herkesin betası yüksekmiş resmen 4. Haftalarda
happymuti Mebus bende 1 düşüğüm bir kimyasalım var ilk gebeliğim 7 ile öğrendim kimyasalı 56 ile şuan hamileyim 28 ile öğrendim 5+1 kese göründü bugün
Portredekitirtil Mebus 73 le öğrenmiştim 2 gün sonra 180 lerdeydi tam hatırlamıyorum ama sanki 180 de görünmüştü 3 yıl öncesinden bahsediyorum net hatırlamıyorum
11-02- Mebus keseyi görmek için beta hcg 1000 olması gerek diye biliyorum ben 5+4 de gitmiştim görünmüştü bebek yoktu ama en iyisi 6 haftadan sonra gitmek
11-02- Mebus ben 23 ile öğrenmiştim 4 gün sonra 103 oldu sonra artmaya devam etti bebeği gördükten sonra 20.000 lere çıkmıştı
Masal-10 Mebus Canım kese en az 2000 beta ile görülüyor kendimden biliyorum benimde az ilerledi sabırla bekledim hatta millet kalp atışını 6da duymuş ben onun için de 8.haftayı bekledim sabırla bekle inşallah sağlıkla görürsünüz
anneoluyoruuumm16 Mebus adetim 3 gün geçti 4.88 çıktı. Doktor negatif dese de ben inanıyordum hamile olduğuma çünkü hiç adetim geçmezdi. 10 gün sonra 562 çıktı geç dollenmeymis şimdi 17 haftalık olduk