Kızlar 16 haftalıkken tuvalete uyandım bir baktım kanamam var. Acile gittik düşük riski var dedi. Ama asla bu haftaya kadar düşük riskim yoktu. Progestan yazdı yolladi. Öğlen pıhtı düştü tekrar gittim hastaneye başka doktor vardı bebeğin keyfi yerinde olması gerektiği yerde rahim agzin kapalı düşük riski yok sadece plesentada lakün var oda bizi rahatsız etmez dedi. İdrar yolu enfeksiyonu çıktı onun için ilaç yazdı. Sonraki gün tekrar çağırmıştı acil olduğu için sürekli doktor değişiyordu. Son gittiğim doktor da plesentada lakün var büyür ve plesentanin arkasına geçerse bebek plesentadan ayrılır ve yaşayamaz dedi. Başına gelen var mı? Çok korkuyorum