Kızlar dünden beri karnımın alt kısmında ya da kasığımda ayırt edemiyorum ağrı var özellikle tuvalete girdikten sonra daha çok hissediyorum kendimi gaza sıkışmış gibi hissediyorum ya da büyük tuvalete çıkacak gibi ama geçmiyor biranda artıyor uzaninca biraz azalıyor ama geçmiyor 5 aylık hamileyim sizce kötü bir şey olabilir mi tedirginim