Merhaba canım öncelikle sağlıklı şekilde bebişini kucağına alırsın inşallah 🩷 ben de 12 haftalık hamileyim bu haftasonu Anadolu yakasına taşınacağız bir doktor buldum araştırıp Op.Dr. Umut Tiryaki Özyurt, kendisi Hisar Hospital Çamlıca da hizmet veriyor. Henüz kendisine muayene olamadım ama araştırmalarımda olumsuz bir şeye rastlamadım üstelik ben bilmiyordum eltim de bu doktorla doğum yapmış meğer ve söylediğine göre hem kendisinin hem bebişinin hayatını kurtarmış baya memnun kalmış kendisinden. İstersen sen de bi araştırabilirsin