Guz06 Günaydın bir saattir regl ağrısı var kasıklarımda ve belim ağrıyor normal mi acaba adet olacakmışım gibi bir ağrı
Kubra5847 Guz06 bende33 haftalık hamileyim bendede aynı durum ve arti bel ağrılarım var bende surda bekleyim
Guz06 Kubra5847 çok afedersin vajina iç kısmındada ağrı var sanki neredeyse regl olacakmışım gibi , çok ağrım olur benim regl olduğumda öyle bir sancı umarım normaldir 😕
ebrusngl Guz06 doktora gidin mutlaka 35+2 haftalık hamileyim geçen gece kırmızı lekem geldi ve ardından adet ağrıları iki gündür nst de sancı çıkıyor hastanede yatıyorum ihmal etmeyin
Haliluras Ben geceden beri 34.+2gunluk erken doğum tehlikesinden yatış yapıldı öyleyse bekleme doktorunu mutlaka ara ve git