Evaygl Hoppala78 Ben de sırt üstü yatmayı seviyorum öyle rahat ediyorum doktorum söyledi kendisi 7. Aya kadar yatmış merak etme bişey olmaz dedi. Ama ben yine tabii sırtıma yastık koyuyorum tam dönmemek için o destek oluyo dene öyle istersen 😊