Brailolu İkinci sezaryen olduğu için planlı oldu herşey 22 Kasım 39 haftada alcam dedi dr o güne kadar hep gezdim tozdum evde durmadım hiç sabah kalktık hastanenin yolunu tuttuk ama çok korkuyordum yaklaştıkça içim içimi yiyordu dua ettim yol boyu sonra yatışım yapıldı geldiler beni hazırlamaya aldılar sedyeye eşimi öptüm girdim iğnem yapıldı hiç acımıyor sadece biraz tedirgin oluyorsunuz o sırada derin nefes alın verin sonra uzandım masaya ayaklarım ısınmaya başladı dokunduklarını hissettim ama acımıyor sonta takıldı bu sırada ve dr geldi başladı çıkarma işlemi 10 sürdü kuzumun sesini duydum yanıma getirdiler öptüm kokladım götürdüler benim dikim işim kalmıştı fakat dr tüpümün rahme yapıştığını çikolata kistimin olduğunu falan söyledi alayım mı DİE soruyor alın tabii dedim o an o zaman para değişir dedi o an öldüresim geldi kalkıp dr olsun sağlık olsun yeterki cevabını verdim sonra adam rahatlayıp devam etti ve kapattılar çıktım sonrasında agrım çok oldu uyuşukluk geçene. Kadar karnıma bastırıp kanamam oluyor mu DİE bakıldı o saatler kafayı yiyordum resmen agrıdan çok agrım oldu sonra sürekli Ağrı kesici yapmalarını söyledim o şekilde biraz hafifledi ama gerçekten sezaryan cok zor herşin normalinden yanayım ama olmadı olmuyor rabbim herkesin yardımcısı olsun sağ Salim kucağınaza almayı nasip etsin