Kızlar Bugun doktora gittim38+6 yız iki gündür falan belim ağırıyordu bugun acile bi gözükeyim dedim bebeğim makat gelişli bır aydır böyle bu şekilde ilk doğumum normal onda da su fazlalıgından erken doğum yapmıştım bunda da suyun fazla dedi ve bekledi gelmemeiyi tercih etti kızım ve sürekli dönüyor en son da makat geliş de kaldı 1 cm açıllmam varmış haftan iyi kilosu iyi gitme sezaryena alayım dedi kabul etmedim eve gelmeyi tercih ettim o zaman 3 saat sonra gel alttan acılmana bakalım dedi ağrın suyun sancın olurda 3 saati de bekleme dedi ama gitmedim sizce ne yapmalıyım beklemeli miyim döner mi lütfen birşeyler söyleyin büyüyor dönmesi zor olur riske atma dedi ama ta sezaryen e giderken son kez ultrason da bakılıp cocugu doğum pozisyon u alan hamile anneler görüyoruz okuyoruz burda kadın sezaryen olacakken cocuk doğum pozisyon u alıyor ve normal oluyor cok kararsıızom suan ağrım yok sadece sümüksü akıntılar başladı ne yapayım yardım edin 😢😢😢