37+5 olduk gelen giden yok hiçbir belirti de yok sertleşme vs. Dışında…
Oğlumu tam 40 da doğurmuştum , acaba kızım kaçta gelcek bilmiyorum..
Kızım oğluma göre boyu ve kilosu önde gidiyor benimde boyum 1.47 olduğundan çok aşırı şekilde zorlanıyorum, umarım 40 i beklemeden dogururum…