Iremdgn 30 dan sonra bende de olmaya başladı doktoruma söylediğimde her ihtimale karşı nst yaptı sancı çıkmadı magnezyum başlattı. Yine ara ara oluyor siz yine de doktora gidince bilgilendirin ama bu haftalarda normal sanırım çünkü forumda okuduklarım da hep 30 dan sonra yaşamış bu durumu