Merhaba kızlar cuma günü sabah 7de suyum geldi ilk doğumum du hiç panik yapmadım ağrım yokdu duşa girdim egzersiz yaptım saat 11de hastaneye gittim doktorum bayram olduğu için yokdu nöbetçi doktor kontrol etti 3cm açıklık vardı yatışım yapıldı normal doğum olucaktı lağma yaptı ebe saat 4gibi suni sancı taktılar bu süreç zordu çünkü ilk doğumumdu. Ağrı vurdukça nefes kesiyordı resmen duşa girdim annem ve eşim hep yanımdaydı duş aşırı rahatlatıyodu. Plates topunda hareketler yaptım saat başı gelip kontrol ettiler açıklığı saat 8buçukda 10cm olmuştu 8 40da doğum yaptım minnak bir kızım oldu 🌸 38+2 haftalık bu arada Pendik medipol hastanesinde doğum yaptım bütün hamileleri allah bi avazda kurtarsın sağlıkla gelsinler🧿