Bilinmeyen99 Oğlumun sağ omuz kısmında bu şekilde kemik çıkıntısı var.Şuan 15 günlük böyle bir durumla karşılaşanınız oldu mu ? Baş çevirme kol hareketlerinde vs her hangi bir sıkıntı yok..
5melekannesi Bilinmeyen99 Hayır çocuklarımda böyle bişeyde karşılaşmadım normalde değil ihmal etmeden acil doktora götürün geleceğini riske atmayın önemli bi durum olabilir kolu çıkmış vs kemik kayması da olabilir bebek olduğu için hareketlerinden anlayamazsınız ihmal etmeyin lütfen
cennetinsusu Bilinmeyen99 Doktora götür canım ihmal etme gelişme zamanı olduğu için sıkıntı varsa çabuk iyileşir. Benim bebeğimin de kulak memesi kıvrıktı. Birazda kulaklarında şekil bozukluğu vardı. Şimdi aparat taktırdık. İlk 2 ay çok önemliymiş. Kıkırdakları anca oluşuyormuş. İnşallah düzelecek. Rabbim şifa versin geçmiş olsun 🤲🏻💐
Bilinmeyen99 5melekannesi zuleyhaacarr_1 cennetinsusu Yarın sabah erkenden tekrar gidicez bana da tuhaf geldi kızımda veya yeğenlerimde böyle bir şey yoktu 3-4 kere normal yenidoğan muayenesi oldu ama hiç bişey söylemediler inşallah kötü bir şey değildir 😔
Eventuallyhappens cennetinsusu merhaba, tedaviniz tamamlandı mı? Memnun kaldınız mı ve önereceğiniz bi doktor var mıdır ?
zuleyhaacarr_1 Bilinmeyen99 insallah canım sen ginede tedbirini al belki cok önemsiz biseydir belkide onlem alinmasi gereken biseydir iciniz rahat eder en azından hep saglıklı olsun bebisin insallah :)
cennetinsusu Bilinmeyen99 Benim bebeğime de hiç muayenede felan bir şey demediler. Sorduğumuzda da önemli bir şey değilmiş gibi geçiştirdiler. Çok az doktor varmış yapan her doktor bilmiyor demek ki. Biz kendimiz araştırdık bulduk. O yüzden ihmal etmeyin. Düzeleceğini düşünüyorum sizinkinin Rabbim şifa versin 🤲🏻
Bilinmeyen99 zuleyhaacarr_1 Amin inşallah canım 🤲🏻 cennetinsusu Amin canım inşallah bakalım Allah iyi insanlarla karşılaştırsın 🤲🏻
Bilinmeyen99 aslanprenses_ Götürdüm bugün tekrar röntgen istedim doktordan ortopediye gittim kemik tamamen düzelmiş kendi kendine gözümle gördüm içim rahatladı o şişlik hala var ama kemik üzerinde iyileşme dokusu olduğu için zamanla kaybolacak dedi doktor el kol hareketlerinde hiç bir sıkıntı yok çok şükür 🤲🏻
aslanprenses_ Bilinmeyen99 şükürler olsun Allah’a 🤲🏼 çok sevindim 🤲🏼 sağlıkla büyüsün evladınız inşallah.