Mcz-01 Selam arkadaşlar.. aşılama yaptırmıştım çatlatma iğnesnden snraki 19. Günüm bgn gebelk testi yaptm bu şeklde cıktı ama akşamına hafif kan geldi bu netlikte olup ta kimyasal olablr mi ya 🥲🥲😟😟 ve ıknci çizgi saniyeler icinde cıktı
Mcz-01 Pamuk ya inşallah yerleşme kanamasidir ama bldiğimz adet kanıydı 🥺🥺 çok korkuyorum yarn sbaah kan vericem ilk defa zaten gebelk testinide bgn yapmıştım
ipeekseker Gebelik testine göre hamilesin. Regli gecmismiydi ? Belkide yerleşme kanamasidir kötü düşünme
minipanda Mcz-01 nednen hemen acile gitmiyosunuz ya,bu ciddi birsey ,bi saat beklemek bile aleyhinize işler,hemen yatirim dusuk onleyici tedavi verirler zamaninda mudahale cok onemli hemen gidin hastaneye
Mcz-01 minipanda evet dediğinz gbi düşük önleyici ilaç yazdı progestan .. bakalm ıkı gün snra tekrar cağırdı artışa bakacak
Mcz-01 Diloo merhabalar sabahleyn gittm kadın doğum bölümüne doktor düşük önleyici ilaç yazdı iki gün sonra geldi kandaki artışa bakacak sağlıklı gebelk mi diye
Mcz-01 Kader69 merhabalar sabahleyn gittm kadın doğum bölümüne doktor düşük önleyici ilaç yazdı iki gün sonra geldi kandaki artışa bakacak sağlıklı gebelk mi
Mcz-01 tamamdanolmuss sabah doktora gittm düşük önleyici ilaç yazdı ne olur ne olmaz diye 🙏🏻 bakalm çarşamba tekrar gel dedi kandaki artışa bakacak hani sağlıklı artıyor mu diye ☺️