Doktorlar nts ye girmeden detaylı kontrol etmeden 32. Hafta çalışabilir raporunu vermiyorlar bende 31. Haftamın içinde gitmiştim işim home office olmasına rağmen rahatım dememe rağmen olmaz kontrol olmadan rapor yazamayız demişti, nts de hem 31. Haftada hemde 32. de sancı var mı çalışabilir mi emin olmak istiyorlar onun için 31. De çağırmıştır