edabky Mrv001 Kaşıntı vs. dışında başka bir şikayetiniz var mıydı? Tek dudakta şişme gibi mesela? Bende de dediğiniz gibi sağ taraflı sıkıntı yaşadım da merak ettim iltihap mı acaba sizdeki gibi
Anne-22 Mrv001 oyy çok geçmiş olsun canım 🤲🏻 benim Şuan kaşıntım geçti bakalım bişeyim kalmadı inşallah tekrarlamaz perşembe kontrolüm var bi kez bende doktoruma danışacağım her ihtimale karşı
Mrv001 Anne-22 teşekkür ederim kuzum inşallah senin ki normal bi kaşıntıdır Allah kimsenin başına vermesin gerçekten çok zor bi durum
Anne-22 Elif2796 benim bugün bi kaşıntı vs yok canım geçti sirkeli su önermiş arkadaşlar yorumda istersen bi dene inşallah faydasını görürsün