Hicranns KIZLARRR ; bu folik asiti kullanıp lekelenme yaşayan oldu mu acaba pembe kutu içi turuncu ismi Q-FOLİN yumurta kalitesini geliştiriyormuş
Mericylmz Hicranns hamileyim Şuan 37+6 Cuma günü Allah nasip ederse sezeryanla kızımı kucağıma alacağım başından beri de q folin kullandım ilk 3 ay
Mericylmz Hicranns hayır öncesinde kalmıştım başka folik asit kullanıyordum hamile kaldığımı öğrendiğim an doktorum bunu önerdi yumurta kalitesini arttırdığı doğru bebek gelişiminde de oldukça etkili