Aysemert12 Gebe kaldığınız ay bölümüne son adet tarihimi mi yazacağım son adet tarihim 27 Mayıs gebeliğimi Haziran da öğrendim Mayıs mi yazmam lazım Haziran mi
Aysemert12 Deletedmom_103 Mayıs ayını baz alacağım değil mi 😂 çünkü Mayıs sonu başlangıcı Mayıs yazınca erkek Haziran yazınca kız çıkıyor
Deletedmom_103 Aysemert12 son adetin 27 mayıs ise mayısı yazacaksın haziran’la alakalı bi durum yok ortada 🙃