Benimki de öyle :) Anne karnında nasılsa doğunca da öyle olurmuş Hareketli bebek olacak muhtemelen :) Çok şükür 🍀 Ama bu durumun doğum belirttisi olduğunu yazan arkadaşa şaşırdım çünkü aksine doğuma yakın hareketsizleşiyoelar diye biliyorum pelvik arasına yerleştiklerinden. Benim de ilk ve baş aşağı pozisyonda şükür. Hareketli oldukça doğum uzak diye düşünüyorum aksine :) ama bir anda herşey değişebildiğinden :) Kimi hiç yalancı sancı falan yaşamıyormuş normal sancı yaşamayan da varmış. Herkesin kendi doğum macerası var ve resmen şu süreçte can kulağıyla dinliyorum her anneyi :D Acaba nasıl soğurdular, kaçıncı haftada, normal mi sezeryan epüdral mi falan. :) Bakalım bizim hikayelerimiz nasıl olacak :) Benim de 37+1 ve iki ğç gündür ara ara ağrı oömaya başladı ama çok nadir. Doğuma hazırlık aşamalarıymış Çarşamba nst var bakalım 😇🤍