Kızlar merhaba ikinci çocuğum ilki sezaryen Buda öyle olacak, ilk çocuğumu 39da almışlardı. Şimdi başka bir şehirde üniversite hastanesine takipliyim doktor 40. Haftaya gün verdi sizce de çok geç değil mi bilgisi olan yazabilir mi? Erkek çocuk acaba ondan mı geç alacak ? Ya o zamana dayanamazsam diye korkuyorum…