incialpr ben 37 inci haftaya kadar çalışmayı düşünüyorum benimde doğumum eylül sonu, sonrasında ocak da 16 hafta dolmuş olacak, içerde biriktirdiğim 30 iş günü iznim var oda bir 2 aya tekabül edecek. Mart oluyor sanırım sonra da süt iznini toplu alabiliyorum oda bi 40 günü oluyor hesaplamalarıma göre nisan ortası gibi bebek 6 aylıkken döneceğim. Allah herkesin yardımcısı olsun.