İyi geceler kızlar ikiz gebeliğim var ve öğrendiğimiz günden beri 28i görür müyüm 30u görür müyüm diye düşünürken bugün 34 haftalık oldu ve bebiş doğdu butonu geldi 🫠🫠🫠 bundan sonrası da güzel geçer inşallah bir iki hafta daha beraber geçiririz yavrularla aynı bedende