bayangoger Çok şükür Allahım. Bebiş doğdu butonumuz geldi 🙏💙🧿🎉 allahım hepimize sağsalim sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin. Sırada ben doğurdum kızlar postu var.
Deletedmom_103 bayangoger çok merak ediyorum butona basınca noluyor benim daha zamanım var yerime basar mısınız 🙃 hayırla alın kucağınıza
Gulayyy_ bayangoger ay benimde şimdi geldi bende cok merak ediyordum allahım sag saglim kavuştursun hepimizi
bayangoger Deletedmom_103 bende çok merak ediyorum. Sanırım happy kids e geçiş yapıyor. Allahım o günleri görmeyi nasip etsin hepimize🙏💙
Deletedmom_103 Kalbiimde2can allah razı olsun merakım gitti valla 🥺🥺🥺. Çok duygulandım daha önce kimse beni bu kadae düşünmemişti hiç 🥺
Kalbiimde2can bayangoger bende ilk gördügümde cok duygulandim böyke ilk defa bu duyguyu yasiyormus gibi 🥹 allahim bizleri saglicakla kavustursun yavrularimiza insallah🤲🏻❤️
Kalbiimde2can Deletedmom_103 yaaa ne demek kiz dur aglatican benide gece gece zaten göz yasim hemen pit bu ara yerinde durmuyor 🤭🥹❤️
bayangoger Kalbiimde2can Amin. Sağlıkla gelsin bebeklerimiz. Allah isteyen bütün kadınlara nasip etsin bu duyguyu 💙🙏🧿
Kalbiimde2can Deletedmom_103 iyi olur valla 😅zaten sali esimi yolcu edicem taa persembe gelecek onun moraliyle durmadan agliyorum kimsem yok yanliz kalcam diye 😭
Deletedmom_103 Kalbiimde2can aşko bunu söyleyeceğin son kişi ben olmalıydım kamskamaka 2 ay doldu eşim gideli daha 3-4 ayı var gelmeye doğuma ucu ucuna yetişecek olsunn beee buda bizim kaderimiz 💁♀️😂
Kalbiimde2can Deletedmom_103 aaaaaa sen 2 aydir yanlizmisinnn valla ben nasil yapicam o 3 gün diye kara kara düsünüyorum cocugumun okuluda tatilde hastane randevum var ve tansiyon düsüklügümde oluyor 🙁 hastaneye giderken oglusu nasil nereye birakicam onu götüremem yanimdaa esime cok kiziyorum simdi duymasin senin yazdigini 😅😅😅😅