Yasemin240 Kızlar memişlerde kaç aydan sonra kararma oldu sizde ve şişlik,13 haftama girdim meme ucum kapkara bu cinsiyetle alakalı bir durumdur sizce hurafede olabilir belki teşekkür ederim 🙏
1kedi1bebe Yasemin240 hormonlarla alakalı diyorlar 🙈 benim de 13 14. Hafta gibi kararmıştı ama simsiyah oldu inşallah doğumdan sonra azalır hiç alışkın değilim bu görüntüye 🥹 gerçi annem bizde genetik hepimizde oldu geçmiyor dedi 😂
Yenibirii Yasemin240 cinsiyetimizi ögrenmeden önce annem gögüsün karardimi diye sordu, bende evet diyince hayirli olsun kizun geliyor demisti ahahahah gercektende kizim oluyor🙈
Rwerdst Yasemin240 bende 6 7 haftalarda kararma oldu. Hatta göbeğimde de 8.haftada siyah çizgide çıkmaya başladı 😅 doğumdan sonra geçer inşallah. Gerçi alıştım artık eski rengi neydi diye bazen eşime soruyorum😂😂😂 hormonlarla alakalı cinsiyet konusu hurafe bence.
Goksu2023 Yasemin240 benim hem büyüdü renkli yer yayıldı hem karardı kızım oluyor 26.Haftamdayım şimdi daha da karardı
Glsah34_ Yenibirii cinsiyetle pek ilgisi yok canım ya benimde erkek ama baya karardı hatta vücudum bile karardı
Feyzaclk Yasemin240 karardı evet ama kapkara olmadı. Sonradan açıldı rengi biraz. Benim halkası ufaktı baya o genişledi ve göğüs ucum çok büyüdü tam bir emzik gibi
gozdegr Şuan ikinci bebeğini bekleyen biri olarak hepsi geçiyor kızlar bir kaç seneyi bulabilir ama vücut eski haline dönüyor. Allah o kadar güzel ve sistematik yaratmış ki bedenimizi hepsinin bir amacı ve zamanı var. Kadın olmak çok özel bir şey. 🫶🏻♥️😌
Esravrl Erkekte gogus kararmasi oluyo diyolar kizlarda acik renk oluyo cogunda buyukler oyle der ama dogruluk payi varmi bilemiyorum