Dün sezeryanla bebeğim dünyaya geldi çok şükür sağlıklı fakat sonradan vücudunda kırmızı üstünde beyaz sivilce gibi kabarıklıklar oluştu. Hastanede yıkadılar sıcaktan olabilir diye fakat geçmedi arttı. Bebeğe yatış verdiler neden olduğunu anlamak için başına gelen bilen varmı. Rabbim tüm yavrularımızı korusun inşaAllah.